نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه باید دست واسطه‌ها از بازار خودرو قطع شود، گفت: اگر تدبیری نیندیشیم افراطی‌گرها فرصت برگشت خواهند داشت.

باید دست واسطه‌ها از بازار خودرو قطع شود/اگر تدبیری نکنیم افراطی گری فرصت برگشت خواهد داشتبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی کمالی پور، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: از تمام تلاش خود را کردم تا در کنار خدمات لازم، اتحاد، وحدت و همدلی را برای ساکنان دو شهرستان حوزه انتخابیه فراهم و عقب افتادگی‌های ساختاری و زیربنایی را جبران کنم،گرچه نیت این خدمتگزار کوچک رفع مظالم بر موکلان خود و توسعه همه جانبه دیارم بوده، اما در این مسیر با مشکلات و موانع فراوانی مواجه بودم و معتقدم اگر تدبیری اندیشیده نشود، مشکلات باز می‌گردد و در این صورت گریبان مردم مظلوم را خواهند گرفت.

او افزود:  من پیرو ولایت بوده و خواهم بود و در اثبات ادعای خود، ۲ هزار و ۷۰۰ روز اسارت، ۵۰ درصد جانبازی و ۲۴ سال خدمت صادقانه در دستگاه قضایی در مناطق محروم کشور را مستند دارم و اگر از جایگاه حقیقی و حقوقی ظلم و ستمی بر ما روا داشته شد که از ادامه خدمت باز بمانیم، این خیال خام و خواب بی تعبیر آرزومندان غلط انداز خواهد بود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:  انقلاب برای اینکه فرزندان خود را به این مرحله از اعتماد عمومی برساند تاوان سنگینی داده است. از این رو به راحتی فرزندان انقلاب را کنار نگذاشته و گوشه نشین نکنید که خواسته و ناخواسته آب در آسیاب دشمن ریخته و همراه آنها شوید.

کمالی پور اضافه کرد: از معاونان رئیس جمهور به ویژه حسینعلی امیری و وزرای کابینه که به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد سفر کردند و منشأ تحولات عظیمی برای منطقه و مردم شدند، تشکر می‌کنم به علاوه از مسئولان اجرایی استان کرمان، شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد که در همه حال در کنار این خدمتگزار از هیچ کوششی دریغ نکردند، سپاسگزارم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  از ائمه جمعه عنبرآباد، بلوک، محمدآباد و درب بهشت و همه اقشار و صنوف و خانواده معظم شهدا، اسرا، ایثارگران، پیشکسوتان جهاد و شهادت، سپاه، نیروی انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی و اصحاب رسانه که در این ۴ سال اینجانب را یاری کردند ، تشکر می‌کنم.

 او افزود: در آخرین روز‌های خدمت از مسئولان کشور، رئیس جمهور، وزرای کشاورزی و صنعت می‌خواهم به داد کشاورزان مظلوم جنوب استان کرمان برسید که روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه باید دست واسطه‌ها از بازار خودرو قطع شود، تصریح کرد: باید هیئتی به شهرستان جیرفت اعزام شود و عملکرد سه ساله شورای شهر و شهرداری جیرفت را ارزیابی و جلوی ساخت و ساز‌های غیرمجاز مصلای جیرفت را گرفت.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار