در بسته حوادث امروز بخوانید؛

اعتراف باند ۴ نفره سارقان احشام به سرقت ۸۴ رأس دام در "شاهین شهر/ انهدام باند سارقان کارگاه و مغازه با ۴ فقره سرقت در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست ویکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

اعتراف باند ۴ نفره سارقان احشام به سرقت ۸۴ رأس دام در "شاهین شهر

سرهنگ" حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در بخش میمه شهرستان شاهین شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با تحقیقات علمی و تخصصی گسترده دریافتند این سرقت‌ها توسط اعضای یک باند صورت گرفته که با رصد اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه مشخص شد این افراد قصد انجام سرقت دیگری را دارند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و طی هماهنگی با مقام قضائی اعضای باند مذکور که ۴ نفر بودند را طی یک عملیات ضربتی حین انجام سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان، با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند اظهار داشت: این افراد در مجموع ۸۴ رأس دام را به سرقت برده بودند که ارزش آن‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

انهدام باند سارقان کارگاه و مغازه با ۴ فقره سرقت در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر، افزود:در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارگاه‌های صنعتی و نارضایتی کسبه در سطح شهرستان اصفهان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۵ این فرماندهی قرار گرفت.

او تصریح کرد:ماموران تخصصی آن یگان توانستند با بررسی‌های فنی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، گفت: با هماهنگی قضائی ماموران تخصصی آن یگان به همراه عوامل پایگاه اطلاعاتی به محل مورد نظر اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه سه متهم به سرقت را دستگیر کردند.

سرهنگ خدادوست خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از محل فعالیت و مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه تعدادی ابزار الات، دریل و هیلتی مسروقه از متهمان کشف کردند.

این مقام انتظامی خاظر نشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۴ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
 

کسب درآمد در منزل، شگرد جدید کلاهبرداران سایبری

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: کلاهبرداران با درج آگهی با عنوان کاردرمنزل، کسب درآمدمیلیونی در منزل، کار آسان در منزل و. در سایت‌های آگهی محور از شهروندان مبالغی اندک جهت ثبت نام و ارائه اطلاعات و یا ارسال مواد اولیه دریافت که پس از واریز وجه به حساب اعلامی از سوی فرد کلاهبردار دیگر کسی پاسخگوی تماس‌ها وپیام‌های آنان نمی‌باشند.

او افزود: با توجه به اینکه رقم کلاهبرداری در اینگونه کلاهبرداری‌ها معمولا پایین است، قربانیان از اعلام شکایت خودداری و این امر باعث می‌شود کلاهبرداران به دلیل عدم وجود شاکی خصوصی همچنان به کار خود ادامه دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: شهروندادن فریب اینگونه آگهی‌ها را نخورند و از پرداخت هرگونه وجه به حساب افراد ناشناس خودداری کنند.
 

کشف ۲۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در "فلاورجان

سرهنگ "حسین ابراهیمی سرپرست انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک مزرعه کشاورزی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی شد که ۲۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه تصریح کرد: بنا به اظهارات کارشناسان، ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرپرست انتظامی شهرستان فلاورجان تاکید کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.