رئیس بیمارستان غرضی اصفهان گفت:در دو هفته گذشته مراجعات بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان غرضی کمتر از ۵۰ نفر بوده و به همین علت این بیمارستان از فهرست بیمارستان‌های مرجعِ پذیرنده مبتلایان به کرونا خارج شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آرش علیزاده نوری رئیس بیمارستان غرضی اصفهان گفت: در حال حاضر از ۴۰ بیمارِ کرونایی بستری شده در این بیمارستان، ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

آرش علیزاده نوری افزود: از دو هفته گذشته تاکنون تعداد مراجعات بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان غرضی کمتر از ۵۰ نفر بوده و به همین علت این بیمارستان از فهرست بیمارستان‌های مرجعِ پذیرنده مبتلایان به کرونا خارج شد.

او گفت: تاکنون ۵۴ نفر از کادر درمانی و غیر درمانی این بیمارستان به کرونا مبتلا شده‌اند که همه این افراد بهبود یافته‌اند.

علیزاده با اشاره به اجرای طرح پلاسمادرمانی در بیمارستان غرضی گفت: دو سوم بیمارانی که از طرح پلاسما درمانی استفاده کردند بهبود یافتند.

او افزود: از فردا فعالیت بیمارستان غرضی به حالت عادی برگردانده می‌شود و بخش جداگانه‌ای نیز برای بیماران مبتلا به کرونای بستری در این بیمارستان تا زمان بهبودی شان در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.