استاندار مرکزی گفت: مراسم احیاءشب‌های قدر در۳۶ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: در جلسه قرارگاه پدافند زیستی این استان مقرر شد در ۳۶ نقطه استان مرکزی که نماز جمعه برگزار می‌شود مراسم احیاء شب‌های قدر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

آقازاده با بیان اینکه اجازه دهیم با هماهنگی ائمه جمعه شورای تامین و فرمانداران افرادی با اسم و سمت مشخص در مصلی‌ها دعوت شوند افزود: از سه شنبه شب در مصلای‌های سطح استان مرکزی مراسم احیاء شب قدر خواهیم داشت و برگزاری مراسم در برنامه مصلای شهر اراک بعد از مشورت نماینده، ولی فقیه در استان اعلام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه در حوزه بیماری کرونا از نظر ابتلا در جایگاه شانزدهم کشور قرار داریم اضافه کرد: در حال بازگشت به نقطه امیدوارکننده قبل هستیم و به نظر می‌رسد در روز‌های و پایان هفته با بهبود جایگاه به رتبه نوزدهم کشور برسیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: خوشبختانه به غیر از پنجشنبه و جمعه هفته گذشته افزایش تعداد مبتلایان را نداشتیم و افزایش بیماران بویژه در شهرستان خنداب مربوط به یکی دو خانواده بود که میزان ابتلا را بالا برد.

اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم با حمایت از بازرسان شبکه‌های بهداشت گفت: تصمیم قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی بر این است که فرمانداران از بازرسان حمایت قضایی و انتظامی کنند.

جلسه پدافند زیستی استان مرکزی با حضور اعضاء وادارات مربوطه برگزار و بررسی بازگشایی موسسات فرهنگی، هنری و مطالعاتی استان مرکزی از سوی اداره کل ارشاد و دانشگاه علوم پزشکی و بازگشایی دفاتر خدمات مسافرتی و ممنوعیت ثبت نام تور‌های مسافری از جمله مصوبات این جلسه بود.

کنترل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص حضور افرادی از سایر استان‌ها در مراتع استان مرکزی و مهلت دریافت اجاره بهای غرفه‌های مستقر در پایانه‌های مسافربری از سوی شهرداری اراک هم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.