معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در حال رایزنی با سازمان سینمایی تهران هستیم که مجوز اکران سینما ماشین برای فیلم خروج را بگیریم.

محمد رضا محمدی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: نیاز به اخذ مجوز و مکاتبه با سازمان سینمایی تهران داریم و هم اکنون در حال بررسی هستیم.

او افزود: سینما ماشین به این صورت است که پرده بزرگی در فضای گسترده ایجاد می‌شود و نیازمند فرستنده‌ای در داخل خودرو است که صدای فیلم را در داخل ماشین پخش کند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: تنها دونفر جلوی ماشین می‌توانند فیلم را ببینند البته این شیوه با اقبال عمومی مواجه نخواهد شد، زیرا اگر خانواده‌ای ۴ نفره باشند نمی‌توانند همگی به طور هم زمان،  فیلم را مشاهده کنند.

محمدی بیان کرد: فعلا در حال بررسی موضوع هستیم اگر فضای استاندارد مهیا شود و با راهنمایی و رانندگی هماهنگی صورت گیرد و اینکه تمامی خودرو‌ها در این فضا ضد عفونی شوند و پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، سینما ماشین را در مشهد انجام می‌ شود.
او تصریح کرد :بوستان کوهسنگی، نمایشگاه بین‌المللی و مجتمع آیه‌ها برای سینماماشین مشهد مشخص شده است. در روزهای اخیر متقاضیان تصدی و اجرای این پروژه هم پیشنهادهای خود را مطرح ‌کرده‌اند .
 
"خروج" تازه‌ترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا است که در جشنواره فیلم فجر سال قبل به نمایش درآمد. فرامرز قریبیان بازیگر نقش اصلی این فیلم است و در کنار او پانته‌آ پناهی‌ها، محمدرضا شریفی‌نیا، کامبیز دیرباز، سام قریبیان، اتش تقی‌پور، محمد فیلی، اکبر رحمتی، گیتی قاسمی و جهانگیر الماسی هم بازی کرده اند.

انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.