لزوم رفع مشکلات طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در خوزستان

استاندار خوزستان گفت: جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برگزار و بر رفع مشکلات اجرایی این طرح تاکید شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان برگزار شد، مشکلات طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و موارد تکمیلی فاز اول که دارای نواقصی است، بررسی گردید.

او افزود: برخی از قسمت‌های این طرح مشکل برق، آب و زهکش‌ها دارند، ضمن اینکه در بخشی دیگر کانال‌های اصلی آب باید ایجاد شوند که مقرر گردید تا آبان ماه امسال این نواقص رفع شوند، ضمن اینکه زمان تکمیل یکی از طرح‌ها در باشت بهبهان در سال آینده تکمیل خواهد شد.

شریعتی اظهار داشت: مقرر شد موسسه جهاد نصر طرح زهکش‌های دشت آزادگان و هویزه را بروزرسانی و به سازمان برق خوزستان ارائه دهد تا ان شاءالله آب و برق خوزستان مشکل برق رسانی و تامین اعتبار را رفع کند و با توکل به خدا این طرح هم به سرانجام برسد، ضمن اینکه امسال ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در ردیف‌های متفرقه پیش بینی شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: این اعتبار برای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری برای احداث کانال‌های فرعی با همکاری موسسه جهاد نصر در نظر گرفته شده و ان شاءالله امسال ابلاغ و این فاز از طرح هم بتدریج آغاز خواهد شد و عملیات آن اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.