حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی گفت: از نیمه شعبان تا ۱۵ ماه مبارک رمضان ۱۴ هزار بسته معیشتی تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه طی بازه زمانی نیمه شعبان تا ۱۵ ماه مبارک رمضان ۱۴ هزار بسته معیشتی تهیه و بین جامعه هدف توزیع‌شده است، گفت: این اقدام با مشارکت خیران در سطح استان صورت گرفته است.

او با بیان اینکه در نیمه شعبان شش هزار بسته بین گروه‌های هدف و اقشار نیازمند جامعه توزیع‌شده است، افزود: با شیوع بیماری ویروسی کرونا اوقاف نیز همانند دیگر نهاد‌ها و ارگان‌ها به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب لبیک گفت و در طرح همدلی و موسادت همکاری و مشارکت داشته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون، حدود ۲۰ هزار بسته اقلام بهداشتی بین اقشار مختلف مردم توزیع‌شده است، ابراز داشت: برای پیشگیری از شیوع کرونا تهیه و توزیع ۵۰ هزار ماسک نیز در دستور کار قرار گرفت.

حجت‌الاسلام تدینی بابیان اینکه با اجرای طرح ضیافت همدلی بالغ‌بر هشت هزار بسته ارزاق تهیه و توزیع‌شده است، تصریح کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و باهمت امنای بقاع متبرکه و خیران این بسته‌ها تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

او افزود: با جمع‌آوری منابع منطبق در موقوفات و نذورات بقاع متبرکه و همچنین جمع‌آوری کمک‌های خیران بسته‌های ارزاق تهیه و بین نیازمندان و خسارت دیدگان کرونا توزیع خواهد شد که باید گفت در این بین خیران نیز سهم بسزایی در اجرای این طرح‌ها بر عهده داشتند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.