مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵۰ رأس دام قاچاق در آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی سه راه قلعه حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی به دو دستگاه خودرو باری خاور مشکوک شده و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر ۵۰ رأس گاو قاچاق کشف شد افزود: کارشناسان ارزش ریالی دام‌های کشف شده را ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

او گفت:در این راستا متهمان ۳۹ و ۴۳ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در پایان با اشاره به اینکه قاچاق دام باعث به خطر افتادن اقتصاد دامپروری در داخل استان می‌شود از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری عامل ارتباط با شبکه‌های معاند درلنگرود

سرهنگ مجید نیکوئی، فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی و دستگیری عامل ارتباط با شبکه‌های معاند از طریق فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت و سقم موضوع اطمینان حاصل کرده و فرد مورد نظر شناسایی شد.

فرمانده انتظامی لنگرودگفت: پس از هماهنگی قضائی متهم مورد نظر دستگیر و با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این فرد از سال ۹۵ ارتباط خود را با شبکه‌های معاند از طریق فضای مجازی آغاز کرده و در این مدت فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص تشویش اذعان عمومی داشته است.

سرهنگ نیکوئی تصریح کرد: متهم ۲۸ ساله به اقدامات غیرقانونی و ارتباط با شبکه‌های معاند اقرار کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می‌کند.

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان آستانه‌اشرفیه، دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده یک متهم و مخفیگاه وی را در یکی از روستا‌های شهرستان آستانه‌اشرفیه شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی ماموران آگاهی به مخفیگاه متهم اعزام و وی را دستگیر کردند افزود: متهم ۲۵ ساله در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب در پایان با بیان اینکه سارق به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، وسیله نقلیه خود را به دزدگیر و تجهیزات بازدارنده سرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.