به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: به منظور تسریع در پاسخگویی، کاهش حجم صف انتظار تماس گیرندگان با اپراتور در مواقع بحران، شرایط خاص جوی و همچنین تقسیم بار متقاضیان ارتباط با اپراتور در تماسهای ۱۴۱ کشوری، پاسخگویی به تماسهای تلفنی این سامانه به صورت استانی انجام میشود.
او گفت: پاسخگویی به تماسهای هموطنان و مسافران در خصوص وضعیت ترافیکی راه ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده، ثبت شکایات در رابطه با خرابی رویه راه ها، ثبت شکایات مسافرین حمل و نقل عمومی و همچنین ثبت شکایات رانندگان بخش حمل و نقل عمومی از جمله خدماتی است که در بستر سامانه ۱۴۱ به مردم ارائه میشود.
محمودی با اشاره به اینکه طی سال ۹۸ متوسط تماس روزانه با سامانه ۱۴۱ در البرز بیش از۴۰هزار ، تماس بوده است، افزود: طی سال گذشته ۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۱۶ تماس با ۱۴۱ استان البرز برقرار شده که از این تعداد ۱۸۱ هزار و ۵۴۳ مورد آن به صورت تلفنی و از طریق اپراتور پاسخگویی شده است.
انتهای پیام/ر.خ