سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان قزوین همزمان با چند استان دیگر راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در استان گفت: این سامانه از سال‌ها پیش به شکل متمرکز در ستاد سازمان راهداری کشور و به صورت گویا فعالیت می‌کرد، اما از این پس امکان پاسخگویی به تماس‌ها در خود استان‌ها فراهم شده است.

او اضافه کرد: سه نفر از کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به سوالات مردم هستند.

حق لطفی ادامه داد: آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، اطلاع از محور‌های مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در محورها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهر‌ها اطلاعاتی است که مردم می‌توانند در تماس با سامانه ۱۴۱ استان قزوین به آن‌ها دست یابند.

به گفته او، همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان حمل و نقل عمومی و مسافران از دیگر مواردی است که از طریق تماس با این سامانه امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.