فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با توجه به وقوع حوادث متعدد در استان کرمان ایجاد قرارگاه مشترک جمعیت هلال احمر و سپاه با هدف پوشش امدادرسانی بهتر و به موقع ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیداربا مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان با اشاره به وقوع حوادث متعدد در استان کرمان گفت: ایجاد قرارگاه مشترک توسط جمعیت هلال احمر و سپاه با هدف پوشش امدادرسانی بهتر و به موقع در استان ضروری است.

او با اشاره به استفاده و بکارگیری از ظرفیت‌های نیرو‌های داوطلبانه و جهادی افزود: تهیه چارت عملیاتی با هدف مشخص کردن نقاط آسیب پذیر در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی با هدف آمادگی نیرو‌ها و تقویت دستگاه‌ها و تجهیزات امدادونجات یکی از مواردی است که در قرارگاه مشترک باید انجام پذیرد.

سردار معروفی بیان داشت: راه اندازی این قرارگاه باعث جلوگیری از موازی کاری، ارائه خدمات منظم، توزیع مناسب اقلام امدادی و معیشتی مورد نیاز و کمک به آسیب دیدگان است که این امر باعث پیشگیری از هزینه‌های بیت المال می‌شود.

او با اشاره به اینکه حوزه کار جمعیت هلال احمر به دور از هر گونه نگاه سیاسی، قومی و نژادی است، افزود: نگاه سپاه، بسیج و هلال احمر مردمی است و این موضوع برای نیرو‌های ایثارگر این نهاد‌ها افتخارآمیز است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه خدمت به مردم از اصول اساسی جمعیت هلال احمر است، عنوان کرد: نگاه آحاد جامعه به جمعیت هلال احمر، یک نگاه جهادی است و هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: کار هلال احمر امید به جامعه است و باید این نهاد مردمی را کمک کرد تا بتواند رسالتش را انجام دهد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار