دستگیری ۲۹ مزاحم در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی ایلام

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در استان و دستگیری ۲۹ نفر به علت ایجاد مزاحمت در راستای اجرای این طرح خبرداد.

سرهنگ علی جمشیدپور رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: در راستای مطالبات به حق شهروندان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در راستای پاکسازی پارک ها ، مراکز تفریحی ، تفرجگاه‌ها و برخورد با خودرو‌های متخلف، اجرا شد.

او ادامه داد: در راستای اجرای این طرح تعداد ۴۴ مورد تذکر و ارشاد لسانی ، ۲۹ نفر نیز به علت ایجاد مزاحمت دستگیر و ۱۰ دستگاه انواع خودرو متخلف که با انجام حرکات نمایشی باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش عمومی شده بودند نیز توقیف و حسب دستور مرجع قضائی به پارکینگ منتقل شدند.

 جمشیدپور با بیان اینکه اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی باعث استحکام و پایداری نظم و امنیت عمومی خواهد شد، اظهار کرد: برخورد با هنجارشکنان از اولویت‌های اصلی این پلیس است.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام مطرح کرد: به شهروندان توصیه می کنیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.