فرماندار اسدآباد سهمیه امسال طرح کارورزی شهرستان اسد آباد را ۷۱ نفر اعلام کرد.

سهمیه امسال طرح کارورزی اسد آباد  ۷۱ نفر استدرویشی، فرمانداراسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛با اشاره به اینکه سهمیه امسال طرح کارورزی اسد آباد ۷۱ نفر است  افزود: سال گذشته ۱۸۳۶ نفر توسط دستگاه‌ها در سامانه رصد ثبت شده اند که به همین منظور با ۱۳۴ درصد تحقق، کلیه دستگاه‌ها به غیر از ۲ دستگاه راه و شهرسازی و پارک علم و فناوری موفق به ثبت ۱۰۰ درصدی سهمیه خود شدند.

او ادامه داد: سهمیه امسال دستگاه‌های اجرایی در بحث اشتغال ۱۳۸۹ نفر بوده و از این تعداد سهمیه تعهد شده تاکنون۷۰نفر محقق شده و تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان نیز در سال گذشته۴۳۹ نفر بوده که در سال جاری نیز طی کمتر از ۲ ماه از سال تاکنون ۵ نفر برای اولین بار بیمه تامین اجتماعی شده اند.

درویشی بیان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان دو کارخانه جدید در اسدآباد کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار اسد اباد با اشاره به کلنگ زنی دوطرح تا پایان ماه مبارک رمضان اظهار داشت: گلخانه ی۱۲۰هکتاری با اشتغالزایی برای۱۴۴۰نفر و کارخانه تولیدکاغذ از آهک با اشتغالزایی برای سی نفر دو طرحی است که قبل از عید فطر کلنگ زنی خواهد شد.

او با بیان اینکه بزودی گلخانه ۴۰ هکتاری فعالیت خود را آغاز می‌کند، اظهار داشت: با راه اندازی آن می‌توان ادعا کرد اسدآباد از قطب‌های گلخانه‌ی منطقه خواهد شد.

درویشی بیان کرد: عرضه محصولات گلخانه‌ای اسدآباد از هم اکنون در عراق و ترکیه پیش بینی شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار