رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با شناسایی تعداد ۲۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا طی 24 ساعت گذشته،شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام به تعداد ۶۵۲ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان ایلام گزارش شده است.

او در رابطه با تعداد امار افراد فوت شده در سطح استان بر اثر بیماری کرونا اظهار کرد : متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشته ایم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا در سطح استان ایلام تا به امروز ۵۸ نفر می‌باشد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به آمار مبتلایان به ویروس کرونا تا به امروز بیان کرد: تا این لحظه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان ایلام به تعداد ۶۵۲ نفر افزایش پیدا کرده است.

کریمیان با بیان اینکه شکست کرونا ارتباط مستقیم با رفتار ما دارد افزود: از عموم مردم شریف استان ایلام خواستاریم، با رعایت اصول بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تردد‌های غیرضروری مانع تداوم طولانی مدت حضور این ویروس در استان باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.