ویژه برنامه‌های احیای لیالی پر فیض قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام از ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم معنوی شب‌های قدر با تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین المللی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی توسط امیر نعیمی، حسن شالبافان، محمد رضا غلامرضازاده، احمد زین العابدین فرد، حسین هوشیار و سید محمود علوی برپا می‌شود.

برگزاری مراسم سخنرانی و احیاء توسط حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان، حجت الاسلام و المسلمین سید حمید میرباقری و حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی به ترتیب از نخستین شب تا سومین شب نورانی قدر از دیگر برنامه‌های لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام خواهد بود.

زائران و مومنان خداجوی همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و به ویژه لیالی پر برکت قدر با حضور گسترده در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی و امامزادگان والا مقام علیهم السلام به مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السّلام می‌پردازند که امسال با توجه به شرایط پیش آمده در خصوص بیماری کرونا این ویژه برنامه‌ها بدون حضور جمعیت و از شبکه پنج سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان نیز می‌توانند این ویژه برنامه‌ها را به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام آستان مقدس و سایت اینترنتی این بارگاه ملکوتی دنبال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار