سردار بیات از استقرار نیرو‌های یگان حفاظت در ایستگاه‌های اتوبوس بی آر تی برای اجرای طرح الزام استفاده از ماسک در اتوبوس خبر داد.

سردار کریم بیات فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام خبر آغاز ماموریت کارکنان نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران در ایستگاه‌های اتوبوس به منظور اجرای طرح الزام استفاده از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی گفت: به منظور اجرای طرح الزام استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی، نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران در ۳۵ ایستگاه اتوبوس بی آر تی مستقر شدند.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در تشریح جزئیات فعالیت ماموران این یگان در ایستگاه‌های بی آرتی گفت: حضور ماموران یگان حفاظت شهرداری تهران در ایستگاه‌های اتوبوس به منظور تذکر لسانی و دعوت شهروندان به استفاده از ماسک داخل ناوگان اتوبوسرانی است.

استقرار نیرو‌های پلیس در ایستگاه بی آر تی در طرح الزام استفاده از ماسک


بیشتر بخوانید: توزیع عادلانه بسته‌های کمک معیشتی با استفاده از ظرفیت سرای محله‌ها 


سردار بیات تأکید کرد: اگر شهروندی تمایل به استفاده از ماسک را در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت نداشت، مأموران این یگان برخوردی با آن ها ندارند و شکل حضور آن‌ها در ایستگاه‌ها بیشتر بر پایه تذکر لسانی و یادآوری اهمیت استفاده از ماسک در جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کروناست.

استقرار نیرو‌های پلیس در ایستگاه بی آر تی در طرح الزام استفاده از ماسک

او در پاسخ به این سوال که آیا نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران در مترو نیز حضور دارند یا خیر؟ گفت: مدیریت حوزه مترو بر عهده پلیس مترو است و فرماندهی مجزا دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار