درستی گفت: تعطیلی مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها منجر به افزایش تقاضا در تلفن همراه و در نتیجه افزایش قیمت آن شده است.

آخرین وضعیت بازار تلفن همراه/ تقاضای استفاده از موبایل افزایش یافته استابراهیم درستی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن‌همراه و لوازم جانبی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت عرضه و تقاضا در بازار تلفن همراه، گفت: قیمت موبایل بر مبنای ارز  محاسبه می شود و  در نتیجه گران شدن تلفن همراه به بالا رفتن نرخ  دلار بر می گردد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن‌همراه و لوازم جانبی در خصوص کاهش قیمت موبایل در هفته های آینده، ادامه داد: حدود ۳ ماه است که ثبت سفارشی برای تلفن همراه صورت نگرفته است.  تعداد موبایل‌هایی که در بازار موجود است از زمان گذشته باقی مانده و  جوابگوی بازار نیست چرا که تقاضا در بازار زیاد شده است.

درستی با اشاره به علت افزایش تقاضای موبایل در بازار، تشریح کرد: هم اکنون دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تعطیل هستند به همین دلیل بسیاری از افراد نیاز به گوشی‌های هوشمند دارند که نشان می‌دهد تقاضا افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید: فساد در واردات موبایل/ ۳۰ هزار گوشی تلفن همراه غیرفعال شد


درستی در خصوص واردات موبایل، گفت: در شرایط رکود اقتصادی توقع داریم که وارد کنندگان و مغازه داران سود عادلانه ای از مشتریان بگیرند تا به مصرف کنندگان فشار نیاید.

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار