رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اقلید از آسیب دیدگی ۴۰ پل و محورهای مواصلاتی این شهرستان طی بارش‌های اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید کشاورزی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اقلید با اشاره به بارش‌های اخیر در شهرستان، گفت: طی این بارش‌ها در شهرستان اقلید که براساس اعلام اداره هواشناسی بیش از ۲۰۰ میلی متر بوده، به برخی از محور‌های مواصلاتی آسیب جدی وارد شد.

او با ابراز اینکه در کل حوزه استحفاظی شهرستان هزار و  ۱۳۱ پل وجود دارد، افزود: بیش از ۴۰ دستگاه پل دچار شکستگی و آب بردگی و همچنین قسمت‌هایی از جاده و شانه راه به طول ۸ کیلومتر دچار آب بردگی شده است که طبق نظر کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس میزان خسارات وارده در این بارندگی بیش از ۱۳۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشاورزی با اشاره به تلاش راهداران در مهار سیل، اظهار داشت: راهداران با تلاش شبانه روزی و استقرار ماشین آلات موجود در راستای نگهداری و حراست از شبکه راه‌ها با حضور مؤثر خود ایمنی عبور و مرور و ترافیک جاده‌ای را برای کاربران جاده‌ای فراهم کردند.

شهرستان اقلید در فاصله ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.