مهم‌ترین حوادث امروز (بیست ودوم اردیبهشت ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: دقایقی قبل در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن خودرو پراید با سه سرنشین در منطقه ده غیبی در سیلاب، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۹ را به محل حادثه در حوالی روستای بساروج اعزام که خوشبختانه نجاتگران آتش نشانی مشهد موفق به نجات سه سرنشین این خودرو از درون سیلاب شدند.
 
او افزود: این افراد شامل یک خانم و دو فرزند دختر اش خوشبختانه به مکان امن منتقل و آتش نشانان بیرون کشیدن خودرو از داخل سیلاب به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.
 
نجات یک زن و ۲ دختر از میان سیلاب در منطقه ده غیبی مشهد/کشف بیش از ۲۳۰ کیلو تریاک در خراسان رضوی

کشف بیش از ۲۳۰ کیلو تریاک در عملیات پلیس خراسان رضوی

سردار ابراهیم قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در پی انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان "خواف" از انتقال یک محموله موادافیونی به این استان مطلع شدند.
 
او افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پس از شناسایی خودرو وانت نیسان حامل موادمخدر در یکی از مناطق شهرستان"خواف"، این خودرو را در اقدامی ضربتی متوقف کردند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به دستگیری یک متهم، ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۳۰ کیلو و ۴۴۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.
 
قربان زاده بیان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم اعضای باند‌های توزیع کننده موادمخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.
 

دستگیری متهم به سرقت خودرو در تربت جام


سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو در یکی از مناطق شهر تربت جام، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با اشراف اطلاعاتی یک متهم سابقه دار را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تربت جام ادامه داد: این متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت چهار خودرو سواری پراید در تربت جام اعتراف کرد و  پس از سرقت خودرو، محتویات و قطعات آن را باز کرده و لاشه خودرو‌های مسروقه را در مناطق حاشیه شهر را رها کرده است.
 
قهستانی بیان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد قابل توجه قطعات خودرو‌های مسروقه از جمله رینگ، کپسول گاز سی ان جی را کشف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

او تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.