معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شناسایی ۵۹ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در هرمزگان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،دکتر محمود حسین پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شناسایی ۵۹ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در هرمزگان خبر داد.

حسین پور گفت: با ابتلای ۵۹ نفر دیگر به کرونا، شمار مبتلایان در استان به هزار و ۳۷۱ نفر افزایش یافت که از مبتلایان جدید ۴۷ نفر در بندرعباس، ۸ نفر در میناب، ۲ نفر در حاجی آباد و در شهرستان‌های جاسک و پارسیان نیز هرکدام یک نفر ثبت شده است.

او افزود: بندرعباس با هزار و ۱۵ مبتلا، میناب با ۱۲۶ و کیش با ۵۴ مبتلا، بیشترین بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان را به خود اختصاص داده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: از محموع هزار و ۳۷۱ مبتلا در استان، ۴۱۳ نفر مرخص شده اند، ۸۹۴ نفر تحت قرنطینه خانگی هستند و ۱۳ نفر در مراکز قرنطینه در حال تکمیل درمانند.

حسین پور گفت: اکنون ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری اند و از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۳۰ نفر جان باخته اند.
او افزود: تاکنون از ۹ هزار و ۹۴ نفر در استان تست کووید ۱۹ گرفته شده است که ۲۴ درصد افراد مبتلا به کرونا خانه دار هستند و این افراد از طریق فرزندان یا همسران خود مبتلا شده اند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.