رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: یکی از موضوعاتی که در سال جاری با جدیت دنبال می‌شود ارتقاء فرهنگ رانندگی میان اقشار مختلف مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه  گفت: بحث ارتقاء فرهنگ ترافیک و رانندگی سال گذشته نیز از سوی پلیس راهور استان پیگیری و نتایج خوبی در این راستا حاصل شد.

او ادامه داد: در سال گذشته پلیس راهنمایی و رانندگی با اعزام کارشناسان مجرب به مراکز اداری، دانشگاه ها، مدارس  ۱۱۵ هزار و ۹۰ نفر را تحت آموزش قرار داد.

سرهنگ شیری  بیان کرد: ارائه اموزش به این تعداد از شهروندان باعث شد پلیس راهور استان در بحث آموزش‌های همگانی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص دهد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه بیان کرد: کسب رتبه اول مشترک با تهران در زمینه ایجاد جو رسانه‌ای به منظور اصلاح رفتار‌های نادرست فرهنگ ترافیکی از دیگر موفقیت‌های کسب شده بود.

او در پایان گفت: استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی برای آموزش، اطلاع رسانی و هشدار به رانندگان پرخطر از دیگر اقدامات انجام گرفته توسط پلیس راهور در سال گذشته بود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۳:۱۰ ۱۸ مهر ۱۴۰۲
فرهنگ رانندگی در کرمانشاه ضعیف است
اکثرا به همدیگر راه نمیدن وگذشتشون کمه