سرپرست فدراسیون ووشو گفت: نامزد انتخابات ریاست فدراسیون ووشو فقط از نظر خودش سابقه مدیریتی لازم برای حضور در این انتخابات را دارد.

خسروی: فیروزی از نظر خودش سابقه مدیریتی در ووشو دارد/ وزارت ورزش از کاندیدایی حمایت نمی کندعلیرضا خسروی سرپرست فدراسیون ووشو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتراض فیروزی کاندیدای ریاست فدراسیون ووشو به رد صلاحیتش اظهار کرد: فیروزی از نظر  خودش سابقه مدیریتی لازم برای حضور در انتخابات ووشو را دارد. کمیته تجدید نظر سوابق داوطلبان بررسی کرده است. فیروزی به همراه ۲ نفر دیگر شرایط لازم برای شرکت در انتخابات ندارند.  

خسروی درباره اظهارات فیروزی مبنی بر اینکه مهندسی انتخابات در ووشو در حال شکل گیری است، بیان کرد: او نظر خود را داده است. این فرد با چنین تفکری قصد دارد رئیس فدراسیون ووشو شود.  

سرپرست فدراسیون ووشو درباره تهدید فیروزی به شکایت در مراجع ذی صلاح گفت: او هر جا دوست دارد برود تا به اعتراضش رسیدگی شود.  

او درباره اینکه وزارت ورزش از کاندیدای خاصی در انتخابات حمایت می‌کند، بیان کرد: ما از هیچ شخصی در انتخابات ووشو حمایت نمی‌کنیم.  

خسروی درباره اینکه نفرات راه یافته به انتخابات ووشو مشخص شدند، گفت: در حال حاضر مدارک ۶ کاندیدا در کمیسیون تطبیق سوابق تایید شده است. در حال حاضر  مدارک کاندیدا‌ها را برای استعلام ارسال کردیم و منتظر تاییدیه نهایی هستیم.  

سرپرست فدراسیون ووشو درباره زمان مجمع انتخاباتی ووشو اظهار کرد: هر زمانی که وزارت ورزش اعلام کند ما آمادگی برگزاری انتخابات را داریم.  

سرپرست فدراسیون ووشو درباره ارزیابی اش از اساسنامه جدید  فدراسیون‌های ورزشی اظهار کرد: اساسنامه جدید هنوز در اختیار من قرار نگرفته تا در این باره صحبت کنم.  

او درباره مسابقات و تمرینات ووشو کاران گفت: مسابقات ووشو به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است و به محض اینکه ستاد مبارزه با کرونا اجازه دهد زمان جدید برگزاری مسابقات را اعلام می‌کنیم. ما تمرینات ووشو کاران را از طریق مربیان رصد می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: اعتراض کاندیدای فدراسیون ووشو به وزارت ورزش و جوانان


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار