نماینده فرمانداری ویژه دزفول از پلمب ۵ غرفه در میدان میوه و تره بار این شهرستان بدلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین رحیمی نماینده فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به بازرسی از اصناف این شهرستان گفت: با توجه به اینکه رعایت نکات بهداشتی از راه‌های کنترل و مهار ویروس کرونا است،  ۵ غرفه در میدان میوه و تره بار دزفول بدلیل رعایت نکردن فاصله اجتماعی، گردش پول نقد، نداشتن ماسک و دستکش و ورود مشتری به دفتر پلمب شدند.

او با اشاره به بازرسی روزانه و بهداشتی از این میادین میوه و تره بار خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی حجره داران میدان میوه و تره بار دزفول شد و بیان داشت: همه آرامستان‌های دزفول این هفته نیز برای حفظ سلامت شهروندان تعطیل هستند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۴ نفر دیگر در سطح استان خوزستان به کرونا ویروس مبتلا شدند و مجموع مبتلایان به ۴ هزار ۷۹۴ نفر رسید، همچنین ۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند و شمار قربانیان این ویروس در استان به ۳۰۳ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.