امام جمعه شهرستان رفسنجان ، گفت: تا کنون ۱۱۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا تعلق گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام عسکری، امام جمعه شهرستان رفسنجان  ،در رزمایش ضیافت همدلی که در مصلی برگزار شده بود گفت: به دنبال بیماری عالم گیری که اتفاق افتاد و بسیاری از مردم مبتلا شدند بعضی از کسب و کار‌ها دچار اخلال شد و معیشت مردم در مضیقه قرار گرفت. در این موقعیت ایران اسلامی بپاخاست و در یک همایش بی‌نظیر جهانی، به کمک نیازمندان پرداختند.

او در مورد کمک‌های مؤمنانه در شهرستان رفسنجان گفت: در مرحله اول ۱۰هزار بسته به عنوان میهمانی بزرگ رفسنجانی‌ها بین نیازمندان توزیع شد، که کار بسیار مؤثر و قدم بلندی در جهت نفع نیاز‌های مردم بود.

حجت الاسلام عسکری در ادامه افزود: در مرحله دوم که توسط سپاه انجام پذیرفت، هزار بسته معیشتی در بین نیازمندانی تقسیم شد که از قبل شناسایی شده بودند و بسیاری از این بسته‌ها به روستا‌ها ارسال و در آن‌جا توزیع شد.

او بیان کرد: در مرحله سوم رزمایش ضیافت همدلی ۵۰۰ بسته غذایی است که اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رفسنجان عهده دار این کار شدند و در گام اول در امامزاده سید جلال الدین نوق برگزار  و ۲۵۰ بسته توزیع گردید و امروز نیز ۲۵۰ بسته کمک‌های معیشتی بین افرادی که شناسایی شدند توزیع می‌شود.

امام جمعه شهرستان رفسنجان مجموع کمک‌های ارائه شده را یازده هزار و پانصد بسته معیشتی اعلام کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار