در صورتی که قانون ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی برای استقلال و پرسپولیس تصویب شود، آبی پوشان از جدایی میلیچ و دیاباته ضرر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال هنوز از باشگاه طلبکار است و با وجود پرداختی های باشگاه به این بازیکن، او هنوز مطالباتش را به صورت کامل دریافت نکرده و در صورتی که تا ۲۶ اردیبهشت ماه یعنی ۳ روز دیگر این اتفاق رخ ندهد، این مهاجم گلزن می تواند قراردادش با آبی پوشان را به صورت یک طرفه فسخ کند و به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود. 

 با این حال مسئولان باشگاه استقلال امروز هواداران تیمشان را از نگرانی درآوردند و اعلام کردند دیاباته تاکنون در چند قسط بخش زیادی از مطالباتش را دریافت کرده و با شروع دور جدید تمرینات، به تهران باز خواهد گشت.

هروویه میلیچ مدافع کروات آبی پوشان هم چندی پیش شایعات مربوط به جدایی از استقلال را تکذیب و اعلام کرد برای شرکت در تمرینات تیمش به تهران برمی گردد.  بنابراین خارجی های استقلال حداقل تا پایان لیگ نوزدهم به کارشان در این تیم ادامه خواهند داد.


بیشتر بخوانید: افزایش چشمگیر مطالبات شفر/ زیان بزرگ قرارداد سرمربی آلمانی روی دست سعادتمند


در صورتی که قانون ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی برای ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس نهایی شود، آبی پوشان با از دست دادن ۲ بازیکن موفق خود که گفته می شود پیشنهادهای زیادی دارند، ضربه بزرگی خواهند خورد و کادرفنی این تیم که تاکنون بارها از مسئولان باشگاه درخواست حفظ این ۲ بازیکن را کرده بود، کار سختی برای پیدا کردن جایگزین داخلی مناسب برای میلیچ و دیاباته در خطوط دفاع و حمله خواهد داشت.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار