دهیار روستای محمود آباد گفت: ۳۱۱ مورد از ساخت و ساز های غیرمجاز ساختمان‌ها در روستای محمود آباد شناسایی و پلمب شد.

موسوی، دهیار روستای محمود آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که ساخت و ساز غیرمجاز در روستای محمودآباد از سال ۷۱ آغاز شد و در اواخر دهه هشتاد و ابتدای دهه نود به اوج خود رسیده بود، گفت: ۳۱۱ ساخت و ساز غیرمجاز در روستای محمود آباد به منظور جلوگیری از روند ساخت و ساز غیرمجاز حفظ بافت منطقه شناسایی و با همکاری دادستان مرکز استان البرز و فرماندار کرج پلمب شد.

او با بیان این که بعضی از این ساخت و ساز‌ها در گذسته انجام شده و یا با روندی کند در حال انجام بوده است، افزود: از سال ۹۳ تا تیرماه ۹۸، ۱۳۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در روستای محمودآباد شناسایی و پرونده آن به کمیسیون ماده ۹۹ ارجاع داده شد.

دهیار روستای محمود آباد در ادامه گفت: بعد از این تاریخ و پس از انتصاب این‌جانب تمامی ساخت و سازهایی که از قلم افتاده بود را نیز مجدد شناسایی و تعداد ۱۷۲ ساخت و ساز غیر مجاز دیگر به آمار قبلی اضافه کردیم و درمجموع تعداد این سازه ها به ۳۱۱ رسید.

او افزود: با پیگیری های فرماندار کرج با دادستان مرکز استان البرز به نتیجه رسیدیم که این ساخت و ساز های غیرمجاز را پلمب کنیم تا درصورت فک پلمب توسط مالکان و ادامه تخلف در ساخت و ساز، علیه آنان اعلام جرم کنیم.

روستای محمود آباد در قسمت فوقانی رجایی شهر واقع شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مصطفی
۱۹:۳۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام والا دارن هنوز هم میسازن ومیفروشن مردم هم که مثل ما از همه جا بی خبرن گرفتار حکم تخریب ودادگاه ودیوان میشن الان اونایی که جواز دارن مصالح به اونایی که جواز ندارن میفروشن اینجا داستانیی برای خودش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مصطفی امیدی
۱۴:۵۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام ماهم از اینکه جلوی ساخت وساز غیر مجاز رو گرفتند خوشحالیم ولی یه عده خریدار قدیمی که از دهیاری استعلام کردیم برامون حکم تخریب وتخلیه اومده ما باید چه کنیم.خواستار تفکیک بین این دوقشر وبرخورد با متخلفان واقعی در دهیاری وسازنده و مشاور املاک های خائن هستیم