سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت رسول (ص) این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ابراهیم عباس پور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: بمناسبت ماه مبارک رمضان و با توجه به عدم برگزاری برنامه‌های گروهی به دلیل شیوع ویروس کرونا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت رسول (ص) شیروان مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی برگزار می‌کند.

عباسپور اظهار داشت: مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع ماه مبارک رمضان و لحظه‌های افطاری و سحری در دو رده سنی ۶ تا ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود که شرکت کنندگان می‌توانند یک اثر در ابعاد برگ A۴ با مشخصات سن و نام و نام خانوادگی به آدرس @Quranshiirvanl و Seshanbe_mahdavi ارسال کنند.

عباسپور با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار مسابقه مجازی نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان تا ۲۷ ماه مبارک رمضان می‌باشد، بیان داشت: شرکت کنندگان می‌توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۰۰۱۴۱۶۱۴ تماس حاصل نمایند.

 پس از داوری آثار به ۵ اثر برگزیده هدایایی به رسم یاد بود اهداء خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.