معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در صورت برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم در این دانشگاه خوابگاه‌ها بازگشایی خواهند شد.

غلامرضا لطیفی معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محاسبه هزینه پرداختی خوابگاه‌های این دانشگاه در ترم جاری، بیان کرد: تعیین تکلیف هزینه یا شهریه خوابگاه‌های دانشگاه‌ها بر اساس تصمیمات صندوق امور دانشجویی است.

او افزود: قبل از بحران کرونا بخش کوتاهی از ترم جاری به صورت حضوری بوده است و در حال حاضر ادامه دروس به صورت مجازی به دانشجویان ارائه می‌شود و شهریه افرادی که نتوانسته اند در این ترم ادامه تحصیل دهند در حسابشان به صورت بستانکاری ذخیره شده و برای ترم‌های بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شهریه خوابگاه‌ها به دانشجویان فارغ التحصیل هم پرداخت می‌شود و با آن‌ها تسویه حساب می‌کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به روند بازگشایی خوابگاه‌ها در صورت حضوری بودن امتحانات، اظهار کرد: از آن جایی که ما تحت نظرات و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، اگر مجوز بازگشایی خوابگاه‌ها به دانشگاه‌ها برای برگزاری امتحانات حضوری داده شود با رعایت اصول بهداشتی اقدام به بازگشایی خوابگاه خواهیم کرد.

لطیفی در پایان یادآوری کرد: مرکز بهداشت دانشگاه تمهیدات و پروتکل‌های بهداشتی را با همکاری نهاد‌های بهداشتی و درمانی کشور در نظر گرفته است تا هم فاصله اجتماعی رعایت شود و هم در صورت قرار گرفتن در خوابگاه از حالت فشردگی خارج شده و به صورت‌ پراکنده در اتاق‌های مختلف مستقر شوند.


بیشتر بخوانید: 

دستورالعمل امتحانات پایان ترم دانشگاه علامه طباطبایی

۱۱ نشریه علمی در دانشگاه علامه طباطبایی به رتبه برتر رسیدند

۴ شرط دانشگاه علامه طباطبایی برای حذف ترم دانشجویان

اینترنت دانشگاه علامه طباطبایی رایگان می‌شود

برگزاری دوره آموزش‌های مشترک بین‌المللی زبان روسی در دانشگاه علامه طباطبایی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار