دادستان عمومی و انقلاب تربت جام گفت: همزمان با ایام شب‌های قدر بیش از یک میلیارد و۳۰۰میلیون ریال بسته‌های مهربانی به ۵۷۰ خانواده زندانیان نیازمند اهداء شد.

علیزاده دادستان عمومی و انقلاب تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مهربان بودن و مهربانی کردن کار سختی نیست، می‌تواند یک لبخند محبت آمیز بر روی لب باشد و یا کمک‌های نقدی غیر نقدی به نیازمندان، و چه بهتر که این کمک‌ها و مهرورزی‌ها نه در جهت دلسوزی و بلکه در جهت رضای خدا باشد.
 
او افزود: همزمان با ایام شب‌های قدر به همت دستگاه قضا و همراهی انجمن حمایت از زندانیان، اداره زندان، جمعی از خیرین وبنیاد مستضعفان بیش از یک میلیارد و۳۰۰میلیون ریال بسته‌های مهربانی درغالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به ۵۷۰ خانواده زندانیان نیازمند اهداء شد.

دادستان عمومی و انقلاب تربت جام ادامه داد: از دیدگاه اسلام مهربانی و محبت ورزیدن، مایه قوام و برپایی جامعه انسانی است و بدون مهربانی، نظام اجتماع بشری، سرد و بی روح و زیبایی‌های زندگی به کام انسان تلخ و بی معناست.

علیزاده بیان کرد: همه ما به مهربانی و دعای خیر یکدیگر نیاز داریم و افراد و خانواده‌هایی در این شهر زندگی می‌کنند که در عین نیاز دست بسوی کسی دراز نمی‌کنند بخصوص خانواده‌هایی که سرپرست خود را به دلیل زندانی بودن در کنار خود ندارند.

او  تصریح کرد: بسته‌های مهربانی شامل سبد کالا، کارت هدیه، غذای گرم، بسته‌های حمایتی، کمک معیشتی و سایر مایحتاج زندگی بود.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار