فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: ۲ هزارو ۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه محصولات بهداشتی قاچاق ازیک دستگاه خودرو نیسان در شهرستان ساوجبلاغ کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با توجه به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید و مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از تولیدات داخلی، ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی در آزادراه کرج - قزوین به یک دستگاه خودرو نیسان مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در ادامه افزود: در بازرسی از این خودرو، مقادیر زیادی مواد اولیه محصولات بهداشتی شامل ۲۵۰ کیلوگرم پتاسیم هیدرو اکسید، یک هزار و ۴۰۰ لیتر فسفنات، ۷۵۰ کیلو گرم پتاسیم قاچاق و فاقد هرگونه اسناد و مجوز گمرکی کشف شد.

 سرهنگ علی سلیمانی با بیان این که در این رابطه یک نفر دستگیر شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی مواد کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

او با بیان این که کشف و مبارزه با کالای قاچاق در اولویت نیروی انتظامی قرار دارد، افزود: شهروندان درصورت مشاهده این تخلف، موضوع را با شماره گیری ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.