سید هادی نقیبی گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان از زندان آزاد شده اند.

سید هادی نقیبی مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در جلسه هماهنگی آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با موضوع گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد در ایام شب‌های قدر گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان از زندان آزاد شده اند.

او با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا جشن‌های گلریزان مثل سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود افزود: جشن‌های گلریزان امسال به صورت مجازی و از طریق سامانه‌ها و شماره حساب‌های مورد نظر ستاد دیه استان برگزار می‌شود.

نقیبی تصریح کرد: در حال حاضر ۶۸ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان سمنان هستند که برای آزادی آن‌ها به ۲۵ میلیارد تومان کمک توسط مردم و خیرین نیاز است.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان سمنان گفت: با کمک ائمه جمعه، فرماندهان سپاه، مردم و خیرین تا کنون ۲۰۰ میلیون تومان کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان سمنان جمع آوری شده است.

او با بیان اینکه خیران و مردم ثابت کردند هر کجا که نظام و کشور به آن‌ها نیاز داشته باشد پای کار هستند گفت: باید با آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شادی را در این ایام به خانواده‌های آنان هدیه کنیم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.