مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:آبرسانی به ویستان بالا در سال جاری انجام می شود.

آبرسانی به ویستان بالا انجام می شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تشریح عملکرد این شرکت در شهر خرمدره در سال ۹۸ گفت: سال گذشته طرح آبرسانی به روستای ویستان پائین با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال انجام شد و امسال نیز با زیرساخت‌های ایجاد شده، آبرسانی به ویستان بالا انجام می‌شود.

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: در سال گذشته شرکت آبفا عملکرد مناسبی در شهر خرمدره داشت که در راستای ارائه این خدمات، بیش از هزار متر از شبکه توزیع آب این شهر اصلاح و بازسازی شد.

این مقام مسئول افزود: استاندارد سازی و مرئی سازی شیرآلات به تعداد ۱۱۱ فقره و استاندارد سازی انشعابات فرسوده به تعداد ۲۶۲ فقره از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در شهر خرمدره می‌باشد.

اوبه واگذاری ۵۲۷ فقره انشعاب جدید در این شهر طی سال ۹۸ نیز اشاره کرده و افزود: در همین مدت تعداد ۴۱ فقره انشعاب غیر مجاز نیز در خرمدره شناسایی و به مجاز تبدیل شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تعداد کنتور‌های خراب در شهر خرمدره را نیز هزار و سیصد فقره اعلام کرده و گفت: از این تعداد ۶۵۹ فقره تعویض و مابقی نیز در سال جاری رسیدگی خواهد شد.

علیرضا جزء قاسمی تعداد حوادث شبکه، انشعابات و خط انتقال رفع شده در شهر خرمدره طی سالی که گذشت را مجموعاً ۹۸۰ مورد اعلام کرده و افزود: شستشوی بیش از ۱۲ کیلومتر شبکه توزیع آب از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در شهر خرمدره می‌باشد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.