دو و میدانی کار کشورمان گفت: امیدوارم شرایط برای من به خوبی پیش برود تا بتوانم زیر ۳ دقیقه ۳۸ ثانیه بدوم.

مسلم نیادوست دارنده مدال برنز آسیا در  دوی نیمه استقامت کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمریناتش در ایام قرنطینه اظهار کرد: وضعیت به علت شیوع ویروس کرونا تغییر کرده است و من در کوه اطراف شهرمان به دوندگی مشغول هستم. البته قرار است اماکن ورزشی از شنبه باز شود و  برای پیگیری تمریناتم به سالن بدنسازی می‌روم. امیدوارم شرایط ایده آل شود، چون زندگی مردم تحت الشعاع قرار گرفته و عرصه برای همه تنگ شده است. در حال حاضر سلامتی مردم از برگزاری مسابقات مهم‌تر و ارجحیت دارد.  

نیادوست درباره اینکه پیش بینی اش از تعداد کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: اگر شرایط ایده آل شود دو و میدانی کاران توانایی کسب سهمیه المپیک دارند. به هر حال ورودی‌هایی که فدراسیون جهانی در نظر گرفته سخت است، اما از طریق رنکینگ شانس کسب ۴، ۵ سهمیه در دو و میدانی وجود دارد به شرطی که تدارکات خوب باشد. امیدوارم شرایط برای من به خوبی پیش برود تا بتوانم زیر ۳ دقیقه ۳۸ ثانیه بدوم و این درصورتی محقق می‌شود که مسابقات خوبی برایمان در نظر بگیرند.  

نیادوست: قصد دارم  زیر ۳ دقیقه ۳۸ ثانیه بدوم/ قراردادم با تیم سپاهان تسویه حساب نشده است

فدراسیون دو و میدانی بسته حمایتی برای ورزشکاران در نظر بگیرد 

او افزود: امیدوارم مسابقات  زودتر شروع شود تا با افتخارآفرینی دل مردم را شاد کنیم.  مبینی ۳، ۴ بار با من تماس گرفته و جویای برنامه هایم شده است، اما شرایط به وجود آمده به علت شیوع ویروس کرونا باعث شده که فدراسیون‌های ورزشی بودجه‌ای دریافت نکنند تا هزینه‌های ورزشکاران خود را تامین کنند. همچنین طی صحبت‌هایی با مبینی پیشنهاد دادم که فدراسیون دو و میدانی در این شرایط بهتر است بسته حمایتی  برای ورزشکاران در نظر بگیرد تا امرار معاش کنند و بدون مشکلی تمرینات خود را پیش ببرند. به نظرم مبینی کار‌ها را خوب پیش می‌برد و وزارت ورزش باید بودجه‌ای در نظر بگیرد که رئیس جدید فدراسیون بتواند ادامه دهنده راه مبینی باشد.  

ملی پوش دو و میدانی درباره وضعیتش بیان کرد: به نظرم شرایط جسمانی ام بهتر از سال گذشته است و قرار بود در ۸ مسابقه شرکت کنم، اما از شانس من به دوران کرونا برخوردیم. البته این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم، چون یک سال فرصت دارم تا برنامه ریزی خوبی برای مسابقات کنم. وضعیت دو و میدانی خوب نیست و پشتوانه‌ای وجود ندارد.

نیادوست بیان کرد: حدادی تاریخ سازی کرده و یک مدال در المپیک گرفته که این مدال  نسبت به همه مقام هایش ارزش دارد. به هر حال از ما گذشت و  فقط تا  بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ در سطح ملی دو و میدانی حضور خواهم داشت. البته نگران روزی هستم که تعداد دوندگان به تعداد انگشتان  دست هم نرسد.  


بیشتر بخوانید:  صمیمی: انگیزه‌ای برای بازگشت به دو و میدانی ندارم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار