مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: نیکوکاران می توانند با مشارکت در طرح اطعام مهدوی ، همچون سالهای گذشته یاریگر کمیته امداد استان زنجان در تهیه و توزیع غذای گرم و سبدکالا در بین محرومان باشند.

اجرای طرح اطعام مهدوی با مشارکت خیرین در زنجانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:همزمان با سراسر کشور طرح «اطعام مهدوی» جهت توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین مددجویان کمیته امداد استان اجرا می‌شود.
 
او با اشاره به  تهیه سبدهای غذایی در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان افزود:تاکنون بیش از ۱۴ هزار بسته مواد غذایی در  قالب طرح اطعام مهدوی  از محل کمک‌های خیران از طریق دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری توزیع‌شده است
 
صفری ادامه داد: قرار است بر اساس برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام‌شده  در قالب این طرح در ماه مبارک رمضان بیش از ۶۰هزار پرس غذای گرم طبخ و بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند این استان توزیع شود.

او همچنین  افزود:از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون قریب به ۳۷هزار پرس غذای گرم از طریق آشپزخانه‌های ایجادشده طبخ و بین مددجویان این نهاد توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه هزینه‌های این طرح با مشارکت خیران نیک اندیش تامین می‌شود، افزود: مردم خیر می توانند از طریق   شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۳۷۴ به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و یا  با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان در این طرح خدا پسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.