شهرک‌های صنعتی در ایجاد اشتغال و افزایش درآمد،تأثیر مستقیم دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ،گفت: شهرک‌های صنعتی در ایجاد اشتغال و افزایش درآمد، بطور مستقیم تأثیر دارند و موجب توسعه پایدار، تولید و اشتغال در منطقه می‌باشند.

او افزود: ظرفیت عمده استقرار در شهرک‌های صنعتی علاوه بر تأمین امکانات زیربنایی، این زمینه را فراهم می‌سازد تا با تجمیع واحد‌های تولیدی در کنار یکدیگر، زمینه ایجاد همکاری جدید میسر و هم افزایی را بین واحد‌های تولیدی بیشتر کند.

موسوی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران با تمام توان، با توجه به شرایط کرونایی در جامعه، در مرحله تولید قدم برداشته اند و باید از این قشر حمایت شود.

او درباره شهرک صنعتی منصورکنده بابل، گفت:این شهرک از زیرساخت‌های مناسب برخوردار است و با وجود فعالیت تعـداد زیادی واحد تولیدی که اقدام به تولیـد محصولات دارند باید با استفاده از ظرفیتها، شرایط را برای فعالیت مناسب‌تر واحد‌های تولیدی فراهم نمائیم.

موسوی گفت: شهرک صنعتی منصور کنده بابل دارای ۳۸ هکتار وسعت بوده که ۱۰۴ واحد تولیدی در این شهرک صنعتی درحال فعالیت می‌باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به مزایای استقرار واحد‌های تولیدی در درون شهرک‌ها، افزود: واحد‌های تولیدی از مستثنی بودن قانون شهرداری‌ها و عدم نیاز به کسب مجوز جداگانه از ادارات، صدور رایگان مجوز احداث ساختمان و پایان کار، کاهش هزینه‌های سرمایه گذاری و همچنین تأمین منابع مالی و سرمایه گذاری مورد نیاز واحد‌ها از طریق صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک بهره مند می‌شوند.
 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.