جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویر احمد گفت: کالا‌های قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در محور بابامیدان-یاسوج کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ کیقباد مصطفایی جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویر احمد از کشف کالا‌های قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه خودروی وانت پیکان در محور بابامیدان-یاسوج خبر داد.

سرهنگ کیقباد مصطفایی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی دشتروم شهرستان بویراحمد ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری محور بابامیدان به یاسوج به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از آن ۹ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲۰ دستگاه جاروبرقی فاقد هر گونه اسناد گمرکی کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند،بیان کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ مصطفایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.