مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد تا پایان ماه رمضان در همدانروحانی منش مدیرعامل ستاد دیه استان همدان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ با اشاره به اینکه سنت حسنه جشن گلریزان همه ساله در ماه مبارک رمضان با محوریت ستاد دیه و با کمک خیران نیک اندیش در همدان برگزار می‌شد، گفت: امسال به علت همه گیری کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی برگزاری جشن گلریزان در ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه سالجاری به شکل غیرحضوری برگزار می شود و از ظرفیت شبکه استانی صدا و سیما و شبکه‌های مجازی برای جمع آوری کمک‌های نقدی بهره گرفته شده است.

او بیان کرد: بدهی زندانیانی که بزودی و تا پایان ماه رمضان آزاد خواهند شد ۳۷ میلیارد و ۱۱۴ میلیون تومان است که از سوی نیکوکاران و ستاد دیه انجام می‌شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه با مساعدت ستاد دیه و خیران نیک اندیش، تسهیلات بانکی، و گذشت شکات از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند، ادامه داد: بدهی این افراد ۴ میلیارد و ۳۶۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود.

روحانی منش اضافه کرد: حدود ۳۰۰ نفر به علت جرائم غیرعمد در زندان‌های این استان به سر می‌برند که برای بازگشت به آغوش خانواده چشم امید به کمک خیران دارند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.