فرماندار شهرستان امیدیه گفت: مصوبات ستاد مقابله با کرونا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهران رفیعیفرماندار شهرستان امیدیه گفت: مصوبات ستاد مقابله با کرونا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی الزامی است و اقدامات بسیار خوبی از جمله قرنطینه ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان امیدیه انجام گردید.

او افزود: شهرستان امیدیه از لحاظ جمعیت و تعداد مبتلا شدگان به بیماری کوئید ۱۹ در رتبه ۲۴ خوزستان قرار داد و  این رتبه نشان از عملکرد مناسب مدیران و شهروندان در جلوگیری از شیوع بیشتر ویروسکرونا بوده است.

رفیعی تصریح کرد: در حال حاضر شهر ستان امیدیه در وضعیت زرد قرار گرفته و اتاق اصناف ،اداره صنعت معدن و تجارت برای پیشگیری نسبت به تعطیلی اصناف غیر ضروری ظرف ۲۴ ساعت آینده اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان امیدیه ادامه داد: استفاده ماسک و دستکش توسط پرسنل سازمان ها و شهروندان در ادارات معابر سطح شهر وکلیه فروشگاههای بزرگ مواد غذایی ضروری و مهم بوده در غیر اینصورت با فرد متخلف برخورد قضایی می شود و کلیه اصناف موظف بوده که در سایت وزارت بهداشت ثبت نام و دستورالعمل های بهداشتی را دریافت و اجرا نمایند.

این مقام مسئول گفت: در صورت توجه نکردن به مصوبه مذکور واحد صنفی مربوطه پلمب و فرد متخلف را با مراجع قضایی نمائید و سلامت شهروندان برای ما حائز اهمیت بوده و با هر فردی که خدشه ای به این مورد وارد نماید برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و لایروبی و آهک پاشی جداول روباز در شهر و روستاهای بخش مرکزی به خوبی انجام گرفته که این امر باید ادامه دار باشد.

او اظهار داشت: طی سه مرحله رزمایش کمک مومنانه به تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده تحت پوشش،کمیته امداد ،بهزیستی و کسب کارهای آسیب دیده توزیع گردید.

مرحله چهارم کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان به تعداد یکهزار و ۵۰۰ بسته میان اقشار آسیب پذیر توزیع می گردد‌.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.