فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۹۰ کیلو و ۶۰۰ گرم ماده مخدر تریاک از یک منزل مسکونی در شهرستان شهریار در عملیات مشترک پلیس البرز و شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر این که شخصی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در استان البرز و شهرستان شهریار فعالیت می کند و به تازگی مقادیری مواد مخدر را از عناصر قاچاقچی تهیه و با یک دستگاه خودروی سمند به منزل خود در شهریار انتقال داده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.

او افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با هماهنگی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار به محل مورد نظر اعزام و نامبرده را با رعایت جوانب احتیاطی در منزلش دستگیر کردند .

سردار محمدیان افزود: در بازرسی از آن جا مقدار ۱۹۰کیلو و ۶۰۰گرم تریاک بالفافه و یک دستگاه ترازوی دیجیتال کشف و خودروی سمند نیز که در امر جابجایی مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و به همراه متهم تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار شدند .

فرمانده انتظامی استان البرز، با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: پلیس با تمام توان خود و با اشرافیت خوبی که در این حوزه ایجاد شده است مبارزه بی امان و مضاعفی را با سوداگران مرگ خواهد داشت.  

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.