مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: شهرستان زیرکوه تنها شهرستانی است که ساختمان فنی و حرفه‌ای ندارد و کار احداث ساختمان دو منظوره‌ی فنی و حرفه‌ای این شهرستان آغاز شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  خوشایند مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: در صورت تخصیص اعتبار عملیات ساختمانی با زیربنای هزار متر مربع در شهرستان زیرکوه ساخته خواهد شد.

او افزود: پس از اتمام عملیات ساختمانی، تعداد ۴ کارگاه در ۴ رشته فعال خواهد شد و حدود ۳۰ حرفه شغلی در این محل آموزش داده خواهد شد.

خوشایند با بیان اینکه برای اتمام این پروژه حدود ۶۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، بیان کرد: امیدواریم این اعتبار از محل اعتبارات شهرستان اختصاص پیدا کند و در یک بازه زمانی سه ساله به اتمام برسد.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: تنها جایی که  افراد را می توان به درستی آموزش داد و توانمند ساخت، فنی و حرفه‌ای است.

آموزش ۶۸۰ نفر در رشته‌های فنی و حرفه‌ای

او با بیان اینکه این ساختمان هم برای خواهران و هم برای برادران مورد استفاده  قرار خواهد گرفت تصریح کرد: در حال حاضر رشته‌هایی مانند جوشکاری، تاسیسات، برق، برق ساختمان، خیاطی و تراش سنگ‌های قیمتی در شهرستان زیرکوه آموزش داده می‌شود.

خوشایند ادامه داد: پارسال ۶۸۰ نفر در رشته‌های فنی و حرفه‌ای در سطح شهرستان زیرکوه آموزش دیده اند.

 گفتنی است ساخت ساختمان فنی حرفه‌ای زیرکوه در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد که قرار است ۶ کارگاه آموزشی با زیربنای هزارمتر مربع ساخته شود.

برای ساخت آن ۶ میلیار تومان نیاز است که تا کنون برای حصار محوطه و شناژ حدود ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار