۱۵ تن شکر احتکاری از یک انبار واقع در شهر شیراز کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و سازمان صمت، انباری که بیش از ۱۵ تن شکر در آن احتکار شده بود کشف شد.

او، بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این انبار شناسه ثبت در سامانه جامع انبار‌ها  را نداشته و شکر‌ کشف شده نیز از سوی افراد سودجو و به قصد سوء استفاده از وضعیت بازار در این محل دپو شده است.

مبشری تصریح کرد: شکر‌های کشف شده برای مصرف شهروندان به صورت بسته‌های یک کیلویی و به قیمت مصوب در اختیار اتحادیه مربوطه قرار گرفت که پرونده متخلفان نیز برای بررسی‌های بیشتر و روشن شدن جوانب موضوع به شعبه ویژه احتکار تعزیرات حکومتی ارجاع  داده شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی در برخورد با محتکران و اخلال گران بازار اقلام ضروری مردم هیچگونه اغماضی ندارد، ادامه داد: از شهروندان درخواست می شود چنانچه اطلاعی از احتکار کالا و یا انبار‌های غیر مجاز دارند مراتب را به شماره ۱۲۴ و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ اعلام تا گشت مشترک تعزیرات حکومتی نسبت به پیگیری موضوع اقدام کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار