کاپیتان تیم فوتبال تراکتور احتمال دارد به علت ممنوعیت پرواز‌های خارجی شروع لیگ برتر را از دست بدهد.

دژاگه شروع لیگ برتر را از دست می دهدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی و تراکتور تبریز مدتی پیش به علت شیوع ویروس کرونا با کسب اجازه از کادرفنی سرخپوشان تبریزی راهی آلمان شد تا در کنار خانواده اش باشد. اکنون دژاگه  بیش از ۲  ماه است که در آلمان خود را قرنطینه کرده و در حال حاضر او به علت قوانین سخت بهداشتی در این کشور  نمی‌تواند آلمان را ترک کرده و به کشورمان بازگردد.  

به هر حال با توجه به اینکه احتمال دارد تمرینات تیم‌های لیگ برتری طی روز‌های آینده شروع شود و مسئولان رای به برگزاری مسابقات بدهند، اگر آلمان بار دیگر قرنطینه شود، پرواز‌های خروجی از این کشور نیز انجام نخواهد شد و مشخص نیست دژاگه چه زمانی بتواند به ایران برگردد.

البته  تاخیر در ورود دژاگه در ایران باعث می‌شود  تا او به شروع دوباره لیگ برتر نرسد و ممکن است تراکتور از این ماجرا ضرر کند. دژاگه امروز در مصاحبه‌ای تند خواهان لغو مسابقات لیگ نوزدهم شده بود و از مقامات بالادستی خواست که عجولانه درباره شروع لیگ تصمیم نگیرند.


بیشتر بخوانید: دژاگه: مسئولان تصمیم عجولانه‌ای برای شروع لیگ برتر نگیرند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا اشگان قسم حضرت عباس یا دم خروس!!!!

آقا اشگان خان درآلمان وحضور دارند،ونمی توانند به ایران بیایند ،اشک تمساح می ریزند که اگر بازیهای لیگ برتر شروع شودممکن است بازیکنان مبتلا به کرونا شوند، ایشان دلشان به حال خودشان می سوزد.

آقای دژاگه ناراحت نباش مالک باشگاه تراختور اینقدر بزرگوار است مشکل آمدنت را به ایران انشاا....حل می کند
آخرین اخبار