شب قدر شب پیوند قران و اهل بیت

شب‌های قدر شب پیوند قرآن و اهل بیت است و با درک این دو می‌توان به سعادت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام علیرضا ملازاده نماینده، ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران در محفل انس با قرآن کریم در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا گفت: شب‌های قدر شب پیوند قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت است و در این شب‌ها آیات قرآن مجید را با تمام وجود باید درک کنیم تا بتوانیم مسیر سعادت و تکامل را بپیماییم.

او با بیان اینکه کتاب خدا و اهل بیت، دو واسطه فیض الهی هستند، افزود: انسان‌های اگر خیر دنیا و آخرت را می‌خواهند باید به این دو واسطه فیض الهی متمسک شوند.

حجت الاسلام علیرضا ملازاده افزود: خداوند متعال هر آنچه که در آسمان و زمین است را به تسخیر انسان در آورده است تا از آن به بهترین نحو بهره برداری کنند و در قبال آن چیزی جز طاعت بندگی خالصانه و خاضعانه نمی‌خواهد.

نماینده، ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران نیکی به پدر و مادر، ایمان به خدا، تلاوت قرآن کریم، صدقه و کمک مومنانه را از جمله واسطه‌هایی دانست که سبب افزایش روزی می‌شود و ادامه داد: کسب نعمت‌های ظاهری و باطنی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است جز با واسطه فیض الهی امکان پذیر نیست.


بیشتر بخوانید: سپاه پاسداران طلایه دار رزمایش بزرگ کمک مومنانه


انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.