رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه گفت: با شناسایی بیماران جدید، تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در استان کرمانشاه به دو هزار و ۴۴۱ نفر رسید که متاسفانه از این تعداد، ۸۵ نفر جان باختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ گفت: طی شبانه روز گذشته، ۹۲ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد، که ۱۲ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۸۰ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است.

او افزود: با شناسایی بیماران جدید، تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در استان کرمانشاه به دو هزار و ۴۴۱ نفر رسید که متاسفانه از این تعداد، ۸۵ نفر جان باختند.

مهدی محمدی بیان داشت: از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۶۴۷ نفر جزو بیماران بستری و یک هزار و ۷۹۴ نفر نیز جزو بیماران سرپایی هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا امروز نیز سه هزار و ۱۷۵ نفر بستری شدند که از این تعداد دو هزار و ۹۲۱ نفر ترخیص شده و ۱۶۹ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند.

این مسئول همچنین بیان داشت: با انجام ۳۶۲ نمونه آزمایش شده در روز گذشته، تا کنون یازده هزار و ۳۳۶ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در استان انجام شده است.
 انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.