کمیسیون ارتباطات واطلاع رسانی پارلمان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: توهین شبکه سعودی به فرمانده شهید ابومهدی المهندس شدیدا محکوم است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، کمیسیون ارتباطات واطلاع رسانی پارلمان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: توهین شبکه سعودی «ام‌بی‌سی» به فرمانده شهید ابومهدی المهندس شدیدا محکوم است.

این شبکه تلویویونی سعودی شهید المهندس را تروریست خوانده بود.

کمیسیون ارتباطات و اطلاع رسانی پارلمان عراق افزود: شبکه ام‌بی‌سی در سال‌های گذشته بار‌ها به روش‌های مختلف به شخصیت‌های نام آشنای عراقی اتهامات مختلفی وارد کرده است و آخرین بار به شخصیتی ملی و مبارز همچون شهید حاج ابومهدی المهندس توهین کرد، شهیدی که عمر خود را در راه مجاهدت و مبارزه با رژیم منحوس و گروهک‌های تروریستی داعش و مجرمان و اشغالگران گذراند.

این کمیسیون از مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات خواست که دفاتر شبکه ام‌بی‌سی را در صورت عذرخواهی نکردن از مطالب غیرواقعی خود و تخریب وجهه شهید ابومهدی المهندس برای همیشه تعطیل کند.

کمیسیون ارتباطات و اطلاع رسانی اعلام کرد: در برابر تداوم توهین شبکه‌های معلوم الحال به شخصیت‌های ملی عراق باید ایستاد، شبکه‌هایی که همگان از حامیان مالی و دیدگاه‌های سیاسی و فرقه‌ای آن آگاه هستند.

در این بیانیه آمده است: شهید ابومهدی المهندس همچنان مشعل فروزان تاریخ باقی خواهند ماند و تلاش‌های خبیثانه و کینه‌توزانه برای تخریب وجهه او و دیگر قهرمانان عراق به جایی نخواهد رسید، کسانی که زندگی خود را فدای راه مبارزه با ستمکاران و مستبکران جهان کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار