پخش مراسم احیاء شب‌ های قدر حرم مطهر از صدای خراسان رضوی

صدای خراسان رضوی در برنامه ای با عنوان "نسیم سحری" با انعکاس کامل مراسم احیاء شب‌ های قدر از حرم مطهر رضوی عطش دل‌های مشتاق را سیراب خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ویژه برنامه " نسیم سحری" از ساعت ۲۲:۳۰ مراسم ویژه احیاء و شب‌های قدر حرم مطهر رضوی را تا پایان مراسم به‌طور کامل پوشش خواهد داد.

برنامه "نسیم سحری"به تهیه‌کنندگی رضاسلیمانی و با همکاری عوامل تولید و پخش شبکه به انعکاس این مراسم می‌پردازد.
 
این مراسم در لیالی قدر با بهره گیری از سخنرانان و وعاظ برگزیده‌ای اجرا خواهد شد.

در مراسم احیاء شب بیست و سوم حجت الاسلام والمسلمین سیدآبادی ضمن ایراد سخنانی در باب اهمیت شب قدر، مراسم احیاء بجا می‌آورد.
 

 
در این شب آقایان حجت الاسلام شجاع و مهدی نیکبخت قرائت دعای جوشن کبیر را بعهده داشته و ابراهیم قانع هم با مرثیه سرایی و عزاداری، لحظات عرفانی شب قدر سوم را رقم خواهند زد.
 
در این مراسم فراز مخصوص امام رضا علیه السلام در مراسم قرآن به سر گرفتن توسط سیدجعفر ماهرخسار قرائت و مرثیه سرایی آن حضرت هم انجام خواهد شد.

پس از مراسم احیاءبلافاصله برنامه زنده «نسیم سحری» با موضوع شرح، تفسیر و قرائت دعای ابوحمزه ثمالی از استودیوی حرم مطهر پخش خواهد شد.
 
این برنامه با کارشناسی حجت الاسلام قاسم سوری و آیتم‌های متنوع دیگرمانندگزارش ازحرم، آشنایی با آداب ورسوم مردم خراسان رضوی درسحرگاهان ماه مبارک رمضان  تهیه وپخش خواهد شد.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار