‍ مدیر کل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: تا کنون ۳۰ هزار بسته معیشتی در اقصی نقاط استان و روستا‌های اطراف توزیع شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رخصی  مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته اطعام ایتام و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و مواسات با همکاری آستان قدس رضوی تعداد ۷۵۰۰ بسته  معیشتی و حمایتی بین نیازمندان توزیع شد.

او با اشاره به اینکه کمیته‌امداد (ره) استان کرمانشاه پس از توصیه‌های مقام معظم رهبری برای برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه و کمک به مردم آسیب دیده و هم نوعان خود به صحنه آمد، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان بحث پخت غذای گرم را شروع کردیم و  تا کنون ۷۰ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه‌های مهدوی آماده و بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

این مسئول بیان داشت: همچنین تا امروز ۳۰ هزار بسته معیشتی در اقصی نقاط استان و روستا‌های اطراف توزیع شده است.

مدیر کل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اظهار داشت: کمک‌های این نهاد و همچنین همکاری و همدلی نیکوکاران برای توزیع سبد کالایی و غذای گرم بین مددجویان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه صورت گرفته و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

او ادامه داد: حدود ۴۵۰ حامی جدید در طول ماه رمضان امسال به جمع حامیان اضافه شدند و تلاش برای جذب حامیان جدید ادامه خواهد داشت.

رخصی با بیان اینکه در حال حاضر محسنین استان توسط ۳۰ هزار حامی حمایت می‌شوند، گفت: سعی می‌کنیم‌تا پایان سالجاری تعداد حامیان به ۴۰۰ هزار نفر برسانیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.