مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در راستای کمک‌های بهداشتی در روز‌های شیوع کرونا ۱۱ هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار با کمک تشکل‌ها توزیع شده است.

او اظهار کرد: ۲۰ هزار و ۵۶ بطری محلول و ۱۸ هزار و ۵۶۱ عدد ماسک و دستکش بهداشتی نیز توسط هلال احمر توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در حال حاضر نیز هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در حال تدارک است که در بین اقشار کم برخوردار توزیع می‌شود.

معبودی با اشاره به همراهی جمعیت هلال احمر در مواقع بروز حادثه گفت: در سال گذشته ۱۸۸ هزار و ۸۰۹ نفر حادثه دیده از خدمات این جمعیت بهره‌مند شده اند.

او افزود: پنج هزار و ۱۰ نفر داوطلب هلال احمر اقدامات امدادی را در این مدت به حادثه دیدگان ارائه کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اقدامات هلال احمر در ایام کرونا از استقرار ۱۳ پایگاه حفاظتی در جاده‌ها به صورت ۲۴ ساعته توسط این جمعیت خبر داد.

معبودی تصریح کرد: دراین پایگاه‌ها به مدت ۳۳ روز استقرار یافته بود، ۱۷۸ هزار و ۹۹۲ نفر به این پایگاه‌ها مراجعه و تب سنجی شدند.

او بیان کرد: ۷۰ هزار و ۳۱۰ خودرو نیز در این مدت مورد بررسی قرار گرفت و ۸۵۰ نفر مشکوک به کرونا شناسایی و به مراکز بهداشتی معرفی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا به فقرا هم کمک کنید و این بسته ها رو در اختیارشون بگذارید.اون ها هم مثل مسئولین انسان هستند و به این بسته ها نیاز دارند ممنون