گازرسانی به روستای شاهعلی بیگلو از توابع بخش کاغذکنان میانه به طول ۹ هزار و ۳۱۵ متر و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،گازرسانی به روستای شاهعلی بیگلو از توابع بخش کاغذکنان میانه به طول ۹ هزار و ۳۱۵ متر و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

 مشایخی فرماندار شهرستان ویژه میانه روز جمعه در مراسم افتتاح گازرسانی به این روستا با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ۵۲ خانوار این روستا به شبکه گاز خانگی وصل شدند، گفت: گازرسانی به روستا‌ها یکی از خدمات ارتقا یافته از سوی نظام جمهوری اسلامی است که به همت مسوولان و همراهی، تعامل و مشارکت مردم حاصل آمده است.

 مشایخی با اشاره به اینکه سرعت عمل در گازرسانی به روستا‌های شهرستان با وجود گستردگی روستاها، صعب العبور بودن مسیر روستا‌ها و کمبود اعتبارات قابل تقدیر است افزود: در سال جاری تمامی روستا‌ها حتی روستا‌های واقع در انتهای شبکه گازرسانی، تعیین تکلیف خواهند شد.

او به سبز شدن بخش ترکمانچای و کندوان در گازرسانی اشاره و افزود: امیدوارم ۲ بخش کاغذکنان و مرکزی نیز در نزدیک‌ترین زمان ممکن سبز شده و قدم در مسیر ارائه خدمات ارتقاء یافته دیگر بگذاریم.

مشایخی با اینکه روستا‌ها سنگر تولید هستند،گفت: باید با مشارکت اهالی و روستاییان و ارائه خدمات ارتقا یافته به رونق تولید هر چه بیشتر در روستا‌ها کمک کنیم.

فرماندار میانه از پیگیری‌ها و تلاش بخشدار کاغذکنان، همکاران بخش، معتمدان و ریش سفیدان، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا در پیگیری برای اجرای طرح قدردانی نمود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.