استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به فعالان عرصه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی این استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،در پیام احمدعلی موهبتی  آمده است: در عصر حاضر که ارتباطات واطلاعات بنیان اصلی قدرت و نفوذ جوامع برای تحقق توسعه پایدار به شمار میرود، نقش روابط‌عمومی‌ها در ایجاد دسترسی به اطلاعات و معرفی ظرفیت‌ها برای توان‌افزایی، کارآفرینی و خلق ثروت، بسیار حائز اهمیت است. نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت به‌نام روز ارتباطات و روابط‌عمومی مبین اهمیت این جایگاه در دنیای امروز است؛ لذا این روز فرصتی مغتنم برای تجلیل از فعالان این عرصه وهمچنین تبیین نقش و تاثیر آن در سازمان است.

اینجانب فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کارگزاران و فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی تبریک عرض کرده و ضمن تشکر از زحمات مستمر تلاشگران این حوزه؛ انتظار دارم مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ها با به کارگیری خرد جمعی و همکاری و تعامل بیش از پیش با رسانه ها، ضمن معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌های بی‌نظیر و نعمات بی‌بدیل خداوندی در این خطه از میهن اسلامی، در راستای زدودن غبار خشونت و محرومیت از استان و توسعه همه جانبه آن، بیشتر از گذشته اهتمام بورزند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان نیز با صدور پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در پیام مهرداد عرب اول آمده است: این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی به عنوان سرچشمه زلال اطلاعات در دنیای ارتباطات است.

موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی به عنوان قلب تپنده همه دستگاه‌ها وابسته است.

امروزه روابط عمومی به عنوان سرفصل اخلاق، علم و هنر و بخش مشورتی و عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر نهادی جایگاه ویژه‌ای دارد.

اینجانب فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را مغتنم شمرده و این روز را به تمامی فعالان این طریق تاثیرگذار و مهم تبریک عرض کرده و از خداوند قادر بلندمرتبه برای تمامی عزیزان موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسالت می‌نمایم.

انتهای /گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار